КУРС НА ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ

20.09.2017

Для впровадження здоров'я збережувальних технологій я використовую на своїх заняттях різні види самомасажу, ходіння по «доріжках здоров'я», загартувальні процедури тощо. Дуже важливим фактором для мене є використання сміхотерапії, музикотерапії, пальчикової гімнастики, дихальної гімнастики, психогімнастики, коригувальної гімнастики тощо.

Психіка дитини налаштована таким чином, що малюка практично неможливо змусити цілеспрямовано виконувати будь-які навіть найкорисливіші вправи. Дитині повинно бути цікаво. І тут на допомогу мені приходять ігрові технології. Використовуючи різні ігри ми сприяємо всебічному гармонійному фізичному й розумовому розвитку, формуванню необхідних навичок у руховій сфері. Якщо позволяють природні умови заняття проводжу на свіжому повітрі і тоді ці ігри ще й загартовують організм і зміцнюють імунітет. За допомогою ігор я уникаю примусу на заняттях, добиваюсь легко поставленої мети, діти виконують завдання із задоволенням, виявляють активність. Ігри викликають тільки позитивні емоції.

На заняттях я стараюсь створити для своїх дошкільнят умови для вільної реалізації їх природніх задатків, їхніх потреб. Добре знаючи рівень можливостей кожної дитини у підготовці до заняття керуюсь можливостями кожної групи, підбираю навчально-спортивний інвентар так, щоб усім було цікаво, щоб всі були задіяні. У кожній групі є діти які схожі за своїми індивідуальними особливостями, тоді об'єдную їх в підгрупи і даю завдання які посильні саме їм, які цікаві їм. Позитивні результати занять ще раз доказують, що технологія індивідуалізації та диференціації освітнього процесу, яку я використовую спрямована на благородну справу - забезпечення фізичного здоров'я дошкільнят.

Організувати навчально-оздоровчу роботу по фізичному вихованню в дошкільному закладі мені допомагає крім програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» та «Впевнений старт» ще й авторська програма Л.Калуської «Бережи здоров'я змалку». Метою цієї програми є формування мотиваційної установки на здоровий спосіб життя, навчання дитини змалку дотримуватись відповідних правил.

Здоровий спосіб життя для дітей дошкільного віку визначається за цією програмою такими параметрами:

дотримання режиму дня;

належне володіння культурно-гігієнічними навичками;

раціональне харчування та культура споживання їжі;

руховий та повітряний режими;

режим активної діяльності та відпочинку;

профілактичні заходи задля збереження здоров'я;

духовний розвиток і гармонійні стосунки з довкіллям та самим собою;

душевний комфорт і психічна рівновага.


Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати