МОЄ ЗАВДАННЯ - ГАРМОНІЙНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ

01.09.2017

Головним моїм завданням є створення умов для гармонійного розвитку дитини і надання можливостей до самореалізації в майбутньому житті. Запорукою успіху кожної дитини є не тільки відсутність хвороб і недоліків, а й стан цілковитого духовного, фізичного, психологічного і соціального благополуччя.

Тому метою моєї роботи є: зміцнення здоров'я дитини, сприяння формуванню свідомого ставлення до здоров'я як найвищої соціальної цінності; фізичний розвиток дитини, здійснення моніторингу стану здоров'я дошкільнят і рівня їхнього фізичного розвитку; впровадження різнобічних методичних підходів у фізичному вихованні; застосування здоров'я зберігаючих технологій та особистісно-орієнтовний підхід до навчання і виховання з метою підвищення інтересу до уроків фізичної культури.

Мої заняття спрямовані на визнання індивідуальності дошкільнят і на співпрацю, що відповідає вимогам особистісно-орієнтованого навчання і виховання. Для реалізації цих принципів я використовую такі інноваційні технології:

здоров'я збережувальні технології;

ігрові технології;

технології індивідуалізації та диференціації освітнього процесу.


Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати